"Sä näytät aika surkeelta. Voisit tehä itelles jotain. Meinaan mä joudun kuitenkin elään sun kropassas, joten ois ihan kiva että näyttäsit ihmiseltä"

"Painu vittuun minusta! Mä vihaan sua! Sä olet kussu mun elämän!"

"Noh, noh. Äläpä rupee sylkeen. Kyllä sä olet ihan itte elämäs sotkenu. Jos oisit antanu mun hoitaa meän asiat, ei se ehkä olis pyllistäny sille toiselle."

"Haista vittu! Sun takias se meidät... Minut! Sun takias se minut jätti. Sun saatanan sekoilujes takia. Sä sait sen luulemaan että mä olen sinä, ja että mä olen mielipuoli sekopää!"

"Joo mä myönnän etten mä ole niin kauheen mukava. Okei, mä olen kait vähän vinoon kasvanu, mutta mitä sä olet?"

"Mä olen oikea minä!

"Sä et ole mitään. Sillon aikoinaan kun sä kutsuit mut, sä olit luuseri. Nyt sä et ole vittu mitään. Sä olet joku vitun raunio josta ei ole kellekkään mitään hyötyä ja kaikista vähiten itelles. Muistatko sä, kun sä kutsuit mut. Joo sä todellaki olit luuseri. Mutta mä tein susta mahtavan. Mä tein susta vittu miehen. Sua kunnioitettiin ja ihailtiin. Sua rakastettiin ja sä rakastit. Ja vittu miten sä mua kiitit? Suljit mut tähän peilikuvaas kummitteleemaan. Sä kielsit mut vaikka sun ois pitäny kiittää mua siitä mitä sun eteen tein. Mutta ei! Sä kielsit mut. Mihin se sut sitten johti? Kato mua silmiin ja kerro mihin se sut johti. Sä menetit kaiken sen mitä mä sulle annoin."

"Mä tein itse itsestäni sen mitä mä olin! Sä sen sijaan yritit tuhota meidät molemmat!"

"Älä puhu paskaa. Myönnän että minä sitä veitseä pidin ja minä sillä viilsin, mutta se oli sun ideas. Ja siinäki sä osotit taas tota sun kuuluisaa hiirimäisyyttäs, kun loppujen lopuksi estit mua. Se oli jo siinä, iho oli jo rikki, kun sä saatanan idiootti veditki veitsen pois ennen kuin se kerkes upota tarpeeks syvään. Haudan sijasta mentiinki sairaalan kautta mielisairaalaan. Joten kumpihan se aina kusee nää jutut."

"Mene pois."

"Mä tulen katsomaan sua peilistä koko sun lopun elämääs. Sä et pääse musta eroon. Miksi? Koska mä olen sinä ja sä olet pelkkä varjo. Käytä järkeä ja päästä mut tästä peilistä. Anna mun hoitaa asiat kuntoon ja painu sinä varjoihin."

"Painu vittuun! Sä olet sekopää, mielipuoli, paskiainen!"

"Sanoo hän joka puhuu peilikuvalleen."´

"Jätä mut rauhaan..."