kahdeksankymmentäkahdeksan sirpaletta siivosin lattialtani tänään, löytääkseni ne siitä kohta uudelleen. Alkaa ihmetyttään tämä homma. Oonko mää kauanki maannu tässä sellissä? Millon mä olen viimeksi käyny ulkona? Partaa en ole ainakaan ajanu aikoihin.

Tuo reikä tuossa seinässä kasvaa koko ajan. Itku voimistuu koko ajan. Yritin kurkata kuka siellä itkee, mutta helvetillinen mädän haju esti minua menemästä lähemmäksi. Kaiken lisäksi minulla on tunne että siellä on jotain pahaa. Reiässä on jotain pahaa. Kuinka hullulta tuokin nyt kuulostaa?

Löysin ajatukseni joltain helvetin netti-sivulta. Salakuunteleeko mua joku? Voiko joku salakuunnella ajatuksia? Luultavasti nämäkin ajatukset päätyvät samalle sivustolle. Taidan haastaa sen netti-sivun oikeuteen ajatusten ryöstöstä. Minkähänlaisia tuomioita siitä jaetaan?

Hyi vittu... Joku hengittää mun niskaan enkä mä uskalla kääntyä. Reiästä ei kuulu enää itkua. Mun niskaan tippuu jotain märkää... kyynel?